Support

Support

Heb je onze hulp nodig? Geen probleem. Tijdens kantooruren sta ik voor je klaar op 085 047 12 68 om je verder te helpen. Buiten kantooruren en in noodsituaties biedt ik voor mijn klanten de storingsdienst aan.

Remotesupport
Moeten ik meekijken of de muis van je computer overnemen? Dan kan je van mij een 9 cijferige code krijgen welke je hier onder kan invullen. Deze code kan telefonisch of per e-mail verstuurd worden. Voor de Remote support maak ik gebruik van ZOHO Assist. ZOHO Assist is een klein programma die geinstalleerd kan worden waarna ik vervolgens ondersteuning kan bieden op jouw computer. Deze appliacatie kan jezelf verwijderen als de ondersteunings sessie voorbij is.

Installatie handleiding

Stappenplan (Windows)

  1. Vul uw 9 cijferige code in en klik op verbinden
  2. Vul je Naam in en klik op 'Join session'
  3. Klik op Agree and Download en Download het programma ZOHO Assist
  4. Na downloaden, uitvoeren en installeren
  5. Na installatie zal het programma automatisch starten u moet alleen nog op continue of toestaan klikken
  6. U kunt de sessie in alle tijden verbreken door rechts onderin op Stop sessie te klikken
  7. Als de sessie beindigd is zal het programma zich automatisch verwijderen.

Stappenplan (Mac)

  1. Vul uw 9 cijferige code in en klik op verbinden
  2. Vul je Naam in en klik op 'Join session'
  3. Klik op Agree and Download en Download het programma ZOHO Assist
  4. Voer het gedownloade programma uit door op JoinMac.dmg te klikken
  5. Vervolgens dubbel klik op de 'Join' icon
  6. Klik op 'Open'
  7. Klik op 'Join'
  8. Geef vervolggens toegang tot uw beeldscherm

Stappenplan (Telefoon / tablets)

  1. Ga naar de App store
  2. Download en installeer Zoho Assist - Customer
  3. Open Zoho Assist - Customer
  4. Vul 9 cijferige sessie code in en klik op het groene icoontje
  5. Voor het verbreken van de sessie keert u terug naar de App

Wij kunnen op mobiele telefoon niet bedienen, we kunnen wel meekijken en aanweizingen geven.